2012. augusztus 13., hétfő

Cserebere, Lilinévnap, ajándékok

Egy kedves forumos társnőmnek készítettem ezt a hordozós láncot.
Cserébe egy üveg finom napraforgómézet kapok.


Lili névnapja se ma volt :)
Nigella csokitortáját készítettem el, pikkpakk megvan, de az ízlésemet nem nyerte el.




Mille játékán nyertem ezt a szép papucsot:


Maggie Bécsből küldte ezt a mestermunkát, farmer tartó egér és sajt hímzéssel.
Nagyon aranyos.

A képen nem látszik, de majd hátizsák méretű ez a gyönyörűség.
Nataliya készítette nagy szeretettel, ez látszik rajta.


Ez a bájos csomag múlt héten érkezett, amíg én szülőházamban nyaraltam a gyerekekkel.
Ania csodás munkái, legalábbis a fele :)


Itt is nagyo szépen köszönöm!

5 megjegyzés:

  1. wspaniały prezent...
    pozdrowienia z Polski

    VálaszTörlés
  2. Dear Gerda, it is so nice to meet you :)
    you have got such wonderful presents !
    and good luck with my lottery:)

    VálaszTörlés
  3. Piękne prace, dziękuję za odwiedziny:))Pozdrawiam serdecznie

    VálaszTörlés
  4. ПРивет! какие змечательные подарки! Все очень красивое! С днем рожденья вас!

    VálaszTörlés